Fluffy Molntuss

Ljust och fräscht

Publicerad 2012-03-26 21:37:07 i Allmänt,

I lördags kom farmor och passade de små när vi skulle ut och roa oss.

Först var vi på middag hos det här glada paret.



Som vanligt underbart god mat.

Sedan for vi in till Malmö för att gratulera svägerskan Bruna som fyllde 28 år.



För att sedan, något sena, hasta vidare till Malmö Arena där det skulle bli "Ljust och Fräscht".



Som vi skrattade. Henrik Schyffert och Fredrik Lindström är verkligen hur kul som helst. Men, det som imponerade mest var att jag gick därifrån med en tankeställare. Om hur vi använder vårt hem och vår materiella status som ett lyckomått. "Jag ska bara fixa till köket, så kommer jag att börja laga mycket nyttigare och roligare mat."" Jag ska bara......" Men hur man än gör, så är man ju sig själv. Och förändra sitt inre, sina invanda mönster kräver nog mer än en hink med färg och några färgglada tapeter. Tänkvärt.

Kommentarer

Postat av: report writer

Publicerad 2012-03-29 15:25:58

It was very interesting show. There were a lot of people who was impressed too.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela