Fluffy Molntuss

Snart

Publicerad 2012-06-01 11:23:50 i Allmänt,

Lunchen är förberedd. Väskan packad. Och nu står jag här och hoppar av otålighet.

Om en stund kommer Elisabeth och hämtar mig. Vi åker till Båstad idag. Där ska vi träffa Annika och Ingrid som bor i Göteborg.

Vi lånar en av min systers hus i Båstad för att träffas, sådär halva vägen var.

Jag vet redan nu att vi kommer att prata, prata och prata. Och skratta lika mycket. För dessa kvinnor har den sjukaste humorn i världen. Vi kan säga som så. Här kan jag verkligen vara mig själv. Allt och lite till.

Det här är alltså dessa som min äldsta son kallar mina "cancerkompisar". Några av alla dessa härliga människor som jag lärt känna genom bloggen.

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-06-02 11:48:14

Prata och skratta med tjejerna! Härligt. Ha en skön helg. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela