Fluffy Molntuss

Midsommar på Skogsgatan

Publicerad 2012-06-23 23:27:26 i Allmänt,

Okej. Det var ju inte värsta fina vädret sådär mitt på dagen. Dansen kring midsommarstången regnade så att säga inne. Men tänk så trevligt man kan ha det ändå med både gamla och nya vänner i ett litet hus på Skogsgatan.
 
Lunchen, den delikat sådan, intogs i det lilla vita huset längst ner på gatan. Middagen intogs i det vita huset högst upp på gatan. Det är bra att inte ha för långt att gå....
 
Och på kvällen fick vi ju värsta fina vädret!
 

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-06-24 11:06:03

Åh, så fina och somriga bilder på festfint folk. Jag hade också en skön midsommarhelg, även om jag inte bjöds på så fin middagsbjudning som du. Söta barn var det också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela