Fluffy Molntuss

Just nu.....

Publicerad 2012-01-21 18:20:59 i Allmänt,

...... hatar jag mitt hår. Medan barnen var på bio gick jag en liten runda på gallerian och fyndade bland reakläderna (till barnen då). När jag kommer ut med mina fynd möter jag min egen uppsyn i ett skyltfönsters spegel. Men herregud, hur såg jag då ut i håret!! Åh, om jag ändå haft en enda liten mössa med mig. Den skulle jag gärna gömma mig i.

Klippte mig för några veckor sedan. Denna gång lite mer, så att det skulle bli lite mer frisyr över det. Men det är fortfarande på utväxt. Jag är ingen korthårsmänniska. Passar inte mitt runda huvud. Nåväl, jag märkte ganska snart att jag förlorat mina lockar. Eller, lockar och lockar.... Jag hade liksom lite fall i topparna, som jag kunde fluffa till. Det gjorde det lätt att få till håret en dålig dag. Nu förstår jag ju att mina så kallade lockar bara är cellgiftsrester, eftersom jag denna gång fick klippt överhåret för första gången sen den där dagen då jag tog av det på 9mm.

Snälla hår väx! Jag bara längtar efter en liten hästsvans. För att inte tala om lugghelvetet. Väx, för tusan, väx!

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-01-23 18:33:28

Nää. Söta fina. Vad trist att du känner så. Du är så fin så fin!



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela