Fluffy Molntuss

Att blogga

Publicerad 2011-09-24 14:47:40 i Allmänt,

Som synes har jag lite problem med att få till ett jämt flöde här på min blogg. Jag tänker att jag ska skriva, men kommer mig aldrig för. Som jag skrivit förr, tiden flyger iväg.

Visst är det härligt med bloggar som uppdateras hela tiden och som är fyllda av sådant som är intressant är intressant på riktigt, som inte bara fotar dagens outfit, utan även delar med sig av sitt liv och sina tankar.

Jag har fått några nya favoriter:

Emma som kallar sig Att vara någons fru. Jag upptäckte henne av en slump och sedan visar det sig att hon dessutom bor i grannbyhålan. Hon är otroligt duktig på att skriva, det finns talang här. Har många kloka tankar, en helgalen humor och går i väntans tider.

Sen har vi den lite mer anonyma Filosoftanten som delar med sig av sina kluriga tankar.

Vellingebacken kan vi följa Jennie och hennes husbygge. Här handlar det mer om takpannor och puts, och fönster som ska monteras. Jag ser med spänning fram emot när det blir dags för inredning.

Jag följer ytterligare en drös med bloggar. Cancerbloggar, inredningsbloggar, humorbloggar. You name it!
För att få ordning på det hela har jag lagt upp alla bloggar på Bloglovin. Det blir så mycket lättare då att se vem som har uppdaterat. Det är speciellt bra när man följer bloggar som har ett ojämt flöde (som jag då), eftersom man har koll på vad som händer utan att behöva kolla av utan resultat varje dag.

Klicka på den enbröstade (?) kvinnan för att lägga till mig i din bloglovin-lista.

bloglovin

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2011-09-24 18:25:20

Redan fixat!



Kram



/Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela