Fluffy Molntuss

Göteborg

Publicerad 2011-10-02 17:24:08 i ,

img_2738 (MMS)

Heldygnsträff med mina underbara vänner i Göteborg. Tillbringade tiden med att prata, äta, shoppa, fika, prata och shoppa lite till. På fredagen började vi med lunch hemma hos Ingrid, sedan for vi in till city. Vi vandrade gata upp och gata ner. På kvällen hamnade vi tillslut på Soho för middag. Vi var väl hemma i hyfsad tid. Men tillbringade sedan flera timmar till att tramsa, så sömnen blev milt sagt bristfällig. På lördagen började vi med en hälsodrink som Ingrid komponerade. Sedan åkte vi in till city igen, för brunch. Och lite mer shopping. Elisabeth och jag åkte hemåt och var nöjda med vår helg i götet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vad är oddsen för att man ska hitta sådana vänner på en blogg? Tack för att ni finns!

Kommentarer

Postat av: Ingrid Henriksen

Publicerad 2011-10-02 20:40:01

Postat av: annika

Publicerad 2011-10-02 20:42:39

Eh, vaddå tramsa? Du tramsade, vi andra försökte sova! ;-))

Det var som att vara på lägerskola i femman, fast barnsligare. Härligt!!

Ja, och jag säger också detta igen- det finns inget annat sällskap jag kan diskutera cancer och elände och gapskratta!!

Puss och Kram

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2011-10-02 20:43:00

Oesj - jag saknar er !! Det var dunderskönt att ha er här !!! Vill ha mera sånt där !!! Oeps- kpm i dag på att jag glömde erbjuda dig te- när alla vi andra fick kaffe där på lö morgon innan shoppingen....Sorry. - Jätte kram från en av " the tits "!! : )

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-10-02 22:03:06

Ni är underbara!



Jag säger som Viktoria; vad är oddsen för att hitta sådana som ni på nätet??

Längtar efter er!



Pussar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela