Fluffy Molntuss

Snor

Publicerad 2011-12-22 15:19:00 i Allmänt,

Mitt i all denna julstress, köpa julklappar, pynta, städa, rulla köttbullar, steka kål. You name it! Så blir jag förkyld. Inte lite snuvig. Utan så-in-i-helskotta-förkyld. Sådär förkyld att man går omkring i sitt eget lilla moln med täppt näsa och torr mun. Det är inte bra planering. Men, då jag alltid försöker tänka positivt så är jag ju glad att det kom innan jul och inte under själva julen. Jag menar. Nu när vi ska vimsa runt och hälsa på en massa folk.

Nu är jag i alla fall mycket bättre och ska väl försöka få till de där små tomtarna som ännu inte kommit upp ur sitt lilla bo. Jag har inte ens fått upp några ljusstjärnor i fönsterna. Nej, jag är helt enkelt helt usel på det där med julpynt.

Dags att snyta lilla näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela