Fluffy Molntuss

Spam, spam, spam

Publicerad 2011-04-03 21:46:43 i Allmänt,

Tillbringade lördagen tillsammans med syster, svåger och deras vänner. Vi såg Spamalot och åt italienskt på VESPA. På tal om Spamalot, jag säger bara Johan Glans. Det går inte att se människan utan att skratta. Underbart.

Var också inne och beställde tapeter. För nu är det dags för renovering av kök och groventré. Detta har inneburit att söndagkvällen ägnats att plocka undan i köket. För i morgon kommer målaren. Det är märkligt, hur man än gör så bokar man in målaren på fel dag. Känner verkligen inte alls för denna renovering just nu.

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2011-04-04 22:50:14

Det går inte ens att läsa namnet Johan Glans utan att börja skratta. Han är så bra och jag ser honom framför mig i spamalot!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela