Fluffy Molntuss

På banan igen

Publicerad 2010-10-27 21:50:23 i Allmänt,

Tack alla söta för era kommentarer. Jag är på banan igen. Har bestämt mig för att ta det lugnt denna vecka men var inne om på jobbet idag för ett litet, litet möte. Jag var intitiativtagare till det så det kändes konstigt att inte närvara. I synnerhet som jag är både sammankallande och fördragande.... Men det var så härligt att träffa kollegorna.

Har hört från så många håll nu, att jag ska ta det lugnt. Så även från mina kollegor idag. Det är skönt att få så mycket förståelse. Det gör mig avslappnad och det värmer mitt hjärta.

Kram och godkväll

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-28 06:29:10

We just love you you know=)

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-10-28 08:57:57

Led med dig. Härligt att höra att du är "fit for fight" igen. Kram

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2010-10-28 10:54:44

Vad skönt att höra.

Så dumt att" vi" måste bli övertygad av andra innan " vi " vågar ta bättre hand om oss själva - vi borde bli bättre till att lyssna på vår egen stämma som säger att det är tid att ta det lugnt.

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-10-28 17:44:01

Roligt att du känner dig piggare. Omtanke och förståelse värmer och hjälper. Så ta´t lugnt, ta hand om dig.

KRAM

Postat av: Inger

Publicerad 2010-10-28 22:21:29

Som jag skrattade åt din härliga kommentar igår! Den var klockren! :-)

Vad tråkigt att du har varit dålig! Men jag är inte förvånad över att det blev så tufft. Tänk vilken tuff behandling din kropp har varit utsatt för det senaste året. Det kan inte ha så mycket reserver kvar så även en banal förkylning kan sätta en av banan. Det enda man kan göra är att försöka skynda långsamt. Lättare sagt än gjort dock!!

Stor kram till dig, bröstsyrran!

Inger

Postat av: Inger

Publicerad 2010-10-28 22:22:05

Som jag skrattade åt din härliga kommentar igår! Den var klockren! :-)

Vad tråkigt att du har varit dålig! Men jag är inte förvånad över att det blev så tufft. Tänk vilken tuff behandling din kropp har varit utsatt för det senaste året. Det kan inte ha så mycket reserver kvar så även en banal förkylning kan sätta en av banan. Det enda man kan göra är att försöka skynda långsamt. Lättare sagt än gjort dock!!

Stor kram till dig, bröstsyrran!

Inger

Postat av: Inger

Publicerad 2010-10-28 22:22:30

Hoppsan! Jag skall nog gå och lägga mig! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela