Fluffy Molntuss

Härlig helg

Publicerad 2010-11-07 16:42:29 i Allmänt,

Så har ett lov och en helg gått förbi.

Haft en bra helg. Inledde den med besök av lilla grannen och co, vi åt maräng swiss och tittade på Idol.

Lördag var jag och tränade. Ja jag vet, jag är så himla bra! Och duktig! Jag är otroligt nöjd med mig själv. Kunde dock inte träna magen för jag hade sån fenomenal träningsvärk från torsdagens övningar. Det var trevligt att vara på gymmet. Träffade massor med människor jag känner. Bra när man kan koppla ihop träningen med social samvaro.

På eftermiddagen tog jag och lillebror en lång tupplur. Så lång att vi fick väldigt bråttom att komma iväg på middag sedan. Vi var hos Peter och Marie i Höllviken. Karin och Kalle var också där samt alla barn. God mat och trevligt sällskap.

Vi kom hem framåt halvtvåtiden. Nils sov till kvart över elva. Vet inte när det hände sist.

Idag har jag haft fika för, som Nils kallar dem, mina cancervänner. Annika och hennes familj kom för att hämta en sak de glömde på middagen för två veckor. Elisabeth lyckades jag också lura hit så att vi kunde ta en fika tillsammans. Det blev ingen lång fika för Annika och co skulle ta sig vidare, köra till Göteborg.

Inför så fint besök var vi ju tvugna att städa. I samband med denna städning frågade Arvid mig om det var roligt att vara mamma och få bestämma allting. Han har sagt liknande kommentarer tidigare. Och jag frågar mig själv, är det så jag uppfattas....? Oj.

Jag mår faktiskt riktigt bra, tror det beror på mina D-vitaminer. Om det skriver jag en annan gång. Nu ska jag se Draktränaren tillsammans med minsta sonen. Ja, och Martin är på fotboll i Malmö. Det var visst någon match idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela