Fluffy Molntuss

Så konstigt det blev

Publicerad 2010-05-19 12:10:52 i Allmänt,

Var inne idag och träffade läkaren för biverkningskontroll. Jag beskrev alla biverkningar jag har och han tog in det. Och vad blev hans respons då?

- Jag tycker att det räcker för din del nu, vi stryker den sista behandlingen!

- Vadå? Total chock.

Jaha, så jag är liksom klar med alla behandlingar nu. Jag ska få lov att läka ihop igen. Tydligen är det hudbiverkningarna som är så allvarliga att de inte vågar ge mig mer. De tröstar mig med att jag har ändå fått mycket mer cellgift än den normala behandlingen så jag ska inte behöva känna att jag inte fått tillräckligt. Men ändå, det känns konstigt. Tänk om den sista behandlingen hade varit skillnad mellan liv och död. Det får man aldrig veta.

INGEN MER CYTOSTATIKA!!!!!

Nu väntar jag på att få en tidigareläggning av strålningen, får besked om det i morgon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-19 21:59:45

Han vet vad han gör! han hade aldrig chansat. Skönt att det är över så du kan skaffa energi inför nästa etapp. Heja heja!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-05-19 22:48:54

GUD så skönt!!

Ser fram emot att träffa dej!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela