Fluffy Molntuss

Behandling nr 7

Publicerad 2010-05-08 11:08:58 i Bröstcancer,

Nu börjar det verkligen närma sig sista behandlingen. Om två veckor kan jag fira att denna fas är över. Behandlingen igår gick bra och eftersom jag fortfarande går på kortison så mår jag hyfsat bra. Lite trött i musklerna och spänd i käkarna. Börjar alltid där, märkligt.

Har lugn och ro här hemma nu, alla killar har stuckit iväg till Bokskogen för golfträning. Kanske skulle tappa upp ett bad och njuta av tystnaden. Jomen, det gör jag. Ha den bra dag!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-05-08 11:19:42

Hej älskling!!

Njut i badet! Förresten, vi kan kanske fira redan nästa lördag att du går in på sista behandlingen.. Jag lägger champagnen på kylning!

puss,puss =)

Postat av: eva

Publicerad 2010-05-08 14:30:10

hoppas badet var skönt och att du har det bra.. inte långt kvar nu... härligt.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela