Fluffy Molntuss

Våren är här

Publicerad 2010-03-25 12:42:04 i Allmänt,

Härliga 9 grader och sol på en blå himmel. Helt underbart att våren äntligen är här.

Ett säkert vårtecken är särskilt den äldsta sonens eftermiddagsaktiviteter. Så fort det blir barmark och lite fint väder åker rullorna fram. I år är det mycket åk på wave-boarden (typ skateboard fast med bara två hjul). Härligt för dem att kunna vara ute i stället för att grotta in sig i vintermörkret.

Även jag börjar piggna till. Idag har jag minsann lagt in en maskin med tvätt. Men sen fick jag vila mig lite. Ligger just nu och laddar för att forcera duschen. Sen blir det dags att göra lunch. Skolan har studiedag idag så om ett tag ska jag ringa hem Nils. Har lovat honom våfflor idag. Gottegrisen glädjer sig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-25 21:34:13

Ja visst är det underbart med vår! Våfflor..var det därför han var på gymmet sen..Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela