Fluffy Molntuss

Låg - i dubbel bemärkelse

Publicerad 2010-03-16 17:30:47 i Bröstcancer,

Jamenvisst. Nu ringer de från onkologen. Är visst lite låg i värdena. Har vi hört den förut. Idag slog jag rekord. 0,1 i de neutrofila. HBt hade också gått ner. Till 107. Har aldrig i mitt liv haft så lågt blodvärde. Någonsin. Tom nyopererad har jag legat på 120, normalt ligger jag på 140.

0,1 i det neutrofila betyder att jag inte har något imunförsvar. Alls. Trevligt då att mina barn är lite lätt snoriga.

Nu är jag jävligt trött på det här. Att isolera sig. Aldrig må riktigt bra. Mitt hopp står till att jag ska fungera bättre på Taxotere. På fredag är det sista gången på den här skitmedicinen.

Ni märker att jag är irriterad va....

Nu ska jag laga lite Chili con carne och sura.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-16 19:55:37

Det är bra! en annan kan ju sura för att posten är sen eller nåt. skönt att du är normal! Kram och jag håller tummarna för att det blir bättre med nästa medicin.

Postat av: eva

Publicerad 2010-03-17 07:43:35

Usch trist men det kommer bara bli bättre.. tänk så social du kommer att få vara sen det kommer väl inte vara någon "måtta" på dig.. Var rädd om dig och det är okej att vara sur och även göra sur chilli :)

Postat av: anna hansson

Publicerad 2010-03-17 18:56:49

Kämpa på. Julia har de 3 första delarna på en amrikansk serie som heter OC,typ Melose place!

Är det ngt som du vill låna, så går tiden lite snabbare!

Hör av dig Kram Anna

Postat av: katarina

Publicerad 2010-03-17 20:03:59

Frisk luft med mig i trädgården, ökar det dina värden? kram K

Postat av: johanna

Publicerad 2010-03-17 23:03:57

SATC boxen!?

Säj till, jag lägger i brevlådan!

KRAm

Postat av: TinaFlgoin

Publicerad 2010-03-18 14:29:24

Gumman!!!

Lider med dig - men vet att du är tuff, och vi vet ju van Monica sag ;-)

Grattis på födelsedagen!!!

Säg till om du behöver något - kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela