Fluffy Molntuss

Ännu lägre värden

Publicerad 2010-03-03 00:20:22 i Bröstcancer,

Klockan 9 i morse ringde en av de trevliga sjuksköterskorna på Onkologen. Mina värden var inte godkända.... Mina neutrofila hade inte gått upp, utan ner. Till 0,5! Detta innebär: Mycket infektionskänslig. Ingen tjejmiddag. Inget jobb. Inte beblanda sig med andra människor än de inneboende. Kul. Inte.

Idag har varit min första riktigt pigga dag vilket gör morgonens besked en aning paradoxalt.

Jag har helt enkelt fått jobba hemifrån idag. Först jobb som är relaterat till min anställning. Sedan jobb med ekonomin på mitt företag. Ja, jag har slarvat med bokföringen hela 2009. Men nu är hela rubbet klart och året är avslutat. Detta innebär att jag kanske kan ta itu med deklarationen. Hade varit skönt att slippa att tänka på det.

I morgon ska jag fakturera för färdiga uppdrag från i år.

Jag gillar att fakturera.

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2010-03-04 12:44:16

tur det snart är vår då kan vi kanske ta en fika utomhus :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela