Fluffy Molntuss

......och splatt igen

Publicerad 2010-02-28 14:01:33 i Allmänt,

Skulle ha mysig kväll hos lilla grannen igår. Våra gemensamma män (nej det lät lite fel, alltså våra män skulle gemensamt) ha herrmiddag hos Fredrik och Jessica. Det innebär att vi gräsänkor skulle ha lite lördagsmys. Vi hämtade pizza och åt tillsammans med alla barn. När det var dags att gå från bordet kröp Arvid upp i min famn. Och sedan började han kräkas igen. Jag kan inte förstå hur ett sådant litet barn kan prestera sådana mängder. Han kräktes ner hela köket, hela sig själv och hela mig. Så det var bara att lyfta upp honom, bära hem honom och ställa in oss i duschen. Under tiden städade mina snälla väninnor upp i köket. Det var mycket att städa.....

Arvid somnade direkt när han var nyduschad och sov 13 timmar. Jag satt då i min ensamhet och tittade på melodifestivalen och en film....

Verkligen, verkligen rolig kväll....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-28 17:22:56

Trist för dig att sitta själv....det började så trevligt......bara du inte blir sjuk !!

Postat av: karin

Publicerad 2010-02-28 23:20:20

Vilken otur.. inte nu :( Stackars lille Arvid.

Hoppas att du INTE blir sjuk...

Bamsekramar från Karin

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-01 19:09:59

Berätta inte för Susanne...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela