Fluffy Molntuss

På date

Publicerad 2010-08-14 12:56:36 i Allmänt,

Martin och jag var på date igår. Var och åt på Hai och var sedan på bio och såg Inception. Filmen är två och en halv timme lång. Ett hett tips är att vara utvilad när man ser den. Jag älskar egentligen denna typ av film, men för första gången i mitt liv somnade jag till lite grand. Kan bero mer på att jag inte kunde somna natten innan och vaknade tidigt, samt att jag inte hade tupplur på dagen.

Filmen var snygg med ett maffigt soundtrack, men Leonardo di Caprio hade en liknande roll som i Shutter Island, vad är verkligt, vad är inte? En fördel är att vi såg filmen på Royal, en biograf som ger en bra bioupplevelse.


Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-14 19:35:44

Underbart med date!!!

Hade ni satt fram en liten skål med hundmat vardera till ungarna eller?;-) Hahaha! Det brukar ju räcka när de är lite små i maten...



Kram på dig så ses vi på måndag!

Elisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela