Fluffy Molntuss

Fredagkväll

Publicerad 2010-08-20 23:15:21 i Allmänt,

Nyss hemkommen från en kväll med underbara vänner. Vi har ätit middag på Gästis, en sagolikt god halstrad gös, och blivit underhållna av Anders Norman och hans musikquiz. Mitt lag vann inte (men det var j-vligt nära), men det gjorde däremot det lag som Linda och Martin var i. Jajamensan. Väldigt trevlig kväll. Lagom liksom.

Idag träffade jag Annika och Elisabeth till lunch. Alltid trevligt att älta lite prognoser, symtom och behandlingar. Sen är det ju inte fel att det är två helt underbara tjejer, med en fantastisk humor. Vilken tur jag har som hittat två sådana härliga nya vänner. Båda två är bloggvänner som blivit vänner IRL. Känns ju väldigt käckt.

Som avslutning på kvällen tycker jag att vi tittar på en fin liten historia:



Och nu, nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-08-21 09:30:58

Roligt att läsa att du har haft en så trevlig dag. Visst är det underbart med alla nya BC vänner. De förstår verkligen vad man går igenom. Humor är ett viktigt inslag och man blir förvånad över skämten, riktigt SJUK humor. :-)

Älskar Grotesco och Bestefar och jeg. Fantastiskt!

Sköt om dig,

kram

Postat av: Annika

Publicerad 2010-08-23 20:52:45

=)))))))))) he he he Bestefar og jeg- riktigt bra!

Ja vad kan jag säga, du och Elisabet är mina livlinor, med fantastiskt sjuk humor precis som jag!

Puss och Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela