Fluffy Molntuss

Gammal och otränad

Publicerad 2009-03-19 20:09:16 i Allmänt,

Nu får det vara nog, jag måste börja träna. I går skulle jag visa en bra sjukgymnastisk övning för min kollega som har samma problem som jag har med knäet. I dag har jag träningvärk, så mycket att jag knappt kan ta mig nerför en trappa. Herregud! Kan man var mer otränad? Inte troligt. Har börjat duktigt med ryggövningar varje dag. Men måste börja träna på riktigt. På måndag ska jag träna på Xtravaganza eftersom jag ändå ska ditt på gruppmöte. Kanske kan jag komma igång nu då. Jag har ju förlorat mina sköna morgonpromenader eftersom jag har så bråttom på morgonen. Så idag gör jag.....ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela