Fluffy Molntuss

Dag två och tre

Publicerad 2009-01-17 12:48:18 i Allmänt,

Lördag 17 januari 2009

Gårdagen gick som en dans. Fast hungrig var jag förståss, man är ju inte mer än människa. På kvällen fick jag samma konstiga symptom i musklerna på lårens utsida, att det strålar ner från höften. Hade symptomen på tredje dagen förra omgången och känner igen det från när jag haft influensa. Fast jag är definitivt inte sjuk. Kanske är det musklerna som bryts ner: Mindre bra. Eller gifter som går ur kroppen: Bättre. Jag vägde mig idag: 82,2 kg. Helt galet mycket har jag gått ner på två dagar. Men, det är ju inte fett. Men glykogendepåerna borde vara tömda nu så att ketos inträder.

Idag är jag verkligen hysteriskt hungrig. Sitter och väntar på att klockan ska bli efter 13.00 så att jag kan äta lunch. Har precis målat vår trappa och det var jobbigt. Men känner mig nöjd med mig själv. Har många olika projekt i hemmet som håller min hjärna sysselsatt.

Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela