Fluffy Molntuss

Kalle

Publicerad 2011-11-25 17:00:00 i Allmänt,

Så blev det då Kalle Moraeus som blev årets julvärd. Detta viktiga engagemang. Nej, jag ska inte ropa ”Äntligen” som Gert Fylking. Men ändå. Jag vet någon som blir glad.

2010 var Kalle med i melodifestivalen och framförde bidraget ”Underbart”. En ganska så fin sång. Men en som var helt såld var lillebror. Kalle hade en röd skjorta på sig.

Lillebror, då fem år, kunde inte se sig mätt på underverket.
Han upprepade gång på gång: – Åh, vad han är söt. Så söt. Åh, vad söt han är.

Jag vet inte hur ofta Kalle Moraeus kallas för söt. Men han ser förvisso väldigt sympatisk och snäll ut.

Arvid! Titta dig mätt nu!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-28 08:49:51

Underbart! Det lilla barnet slutar aldrig att förvåna.

Postat av: Inger

Publicerad 2011-11-29 18:34:53

Åh, vad jag smälter. Så himla gulligt!!

Hur är det med dig?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela