Fluffy Molntuss

Ytterligare en 40-åring

Publicerad 2011-06-13 16:47:00 i Allmänt,

I lördags gratulerade vi Anders som fyllde 40-år. Och jag glömde minsann kameran.

Jennie hade ordnat en överraskningsfest till honom. Först blev han dumpad på ett paint-ball-ställe. Där fick han uthärda tre varma timmar tillsammans med killkompisarna. Sen, när han kom hem, blev det surpriseparty. Kul.

Vi gick hem hyfsat tidigt men tydligen hade det urartat framåt tretiden då resterande av sällskapet hamnade i poolen. Som det kan gå.

Och jag cyklade. Ja minsann. Både dit och hem. Jag gillar ju inte att cykla och gör det en gång om året ungefär. Men det är faktiskt praktiskt och väldigt härligt en ljum sommarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela