Fluffy Molntuss

Strålning

Publicerad 2010-07-24 14:59:52 i Bröstcancer,

Skulle varit klar med strålningen i tisdags. Suck. Nu blir jag klar kommande tisdag i stället. Maskinen har havererat och lagats och i och med att det blivit dagar utan strålning får jag en tilläggsdag. Men, men. Nu är det bara två gånger kvar. Det är först denna sista vecka som jag verkligen märker av biverkningarna. Har blivit röd, och stel och tror att jag är lite tröttare. Fast å andra sidan har det varit full rulle hela veckan och då är det inte så konstigt om jag blivit trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela