Fluffy Molntuss

Avatar

Publicerad 2010-01-06 19:28:07 i Allmänt,

Varit på lite matiné i eftermiddag, jag, Nils, lilla grannen och Alfred. Vi såg den 2 timmar och 40 minuter långa filmen Avatar. Och den var inte en timme för lång. Filmen i kombination med biografen Royal och 3D gav en optimal filmupplevelse. Härligt när man går från en bio och känner att det varit värt varenda krona. Men sen är jag också en sucker för kombinationen äventyr och ScFi. Jag gillade ju t.ex. Världarnas krig också. Men den här var 10 gånger bättre.

http://www.imdb.com/title/tt0499549/


Nöjd.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-06 20:34:25

Jag måste se den, alla pratar om den. Verkar fantastisk!

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-06 23:09:08

Håller med! Jag går gärna och ser den igen,, ska du haka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela