Fluffy Molntuss

Ingen muntergök direkt

Publicerad 2012-05-12 12:35:47 i Allmänt,

Oj, vad det är synd om mig nu. Blev förkyld i söndas och nu har det utvecklats till feber och typ lunginflammation. Det senare vet jag inte men om jag mår lika kasst på måndag blir det doktorn. Och är det lunginflammtion i år igen så blir det till att be om vaccination längre fram.

Sov mig igenom hela dagen igår. Men mår mycket "bättre" idag. Nu är det mest lungorna som jävlas. Men men. Det blir ju bra igen.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela