Fluffy Molntuss

Att skriva sin historia

Publicerad 2012-05-02 17:00:00 i Bröstcancer,

Jag har blivit tillfrågad av cancerfonden att skriva min "berättelse". Ett hedrande uppdrag som jag naturligtvis ställer upp på. Berättelsen ska publiceras i maj i samband med en kampanj för att få in fler månadsgivare.

Gå in på sidan och läs. Och skänk. Som det står på sidan "ingen gåva är för liten". Det räcker att skänka det man känner att man kan. Om många gör det blir det ändå väldigt mycket pengar.

Jag är tacksam för den forskning som gjorts. Hade inte Herceptinet funnits hade jag haft 19 procents chans att överleva. Nu ser prognosen annorlunda ut.

Jag kommer förmodligen att tjata om det här fler gånger i maj. Så vänj er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela