Fluffy Molntuss

Krax krax

Publicerad 2012-03-14 12:25:47 i Allmänt,

Upp som en sol. Och ned som en pannkaka.....

Efter förra helgens sprudlande energi och glädje så blev det ett präktigt antiklimax att drabbas av årets stora förkylning. Den där förkylningen som brukar komma som kronan på verket vid denna årtid då vi är dränerade på d-vitamin och svältfödda på utomhusvistelser och sol.

Jag tyckte att jag mådde ok i lördags när vi var bjudna på hallaballooooo hos våra grannar. Trevligt hade vi! Men någon gång där under kvällen tappade jag min röst. Och jag har inte ännu riktigt hittat den. Så nu i veckan har jag hållit mig hemma. Bara att avboka möten och kommunicera via mailen...... Paradoxalt nog så ska jag vara med på en hälsomässa i morgon som vi annordnar för våra studenter. Inte mycket hälsa här just nu.......

Krax krax

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-03-15 20:27:07

Ja, fy sjutton. Vintern har varit lång och all ork är borta. Då kommer förkylningarna som ett brev på posten. Själv har jag klarat mig, men det beror väl mest på att jag träffar så lite folk om dagarna.



Skrattar igenkännande åt ditt inlägg om håret och ryter i jag också.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela