Fluffy Molntuss

Fynd

Publicerad 2012-04-28 14:28:18 i Allmänt,

Sådär ja. Nu har jag varit iväg och fyndat lite. Och helt plötsligt känns livet lite bättre. Shoppingterapi är en metod som inte helt ska förkastas.

Martin frågade vad jag skulle ha grejorna till. Måste allt vara så planerat. Man vet aldrig vilka behov som kan uppstå. Självklart måste jag köpa några gamla glasflaskor och en låda i trä för lyktor. Självklart.



Och sen vädret. Det bara fick ett ryck, blev 16 grader varmt och med uppsprickande sol. Jag for ut i trädgården och började plantera kryddor i rena farten.

Allramest glad är jag för våra vänner som har konfirmationsfest idag. Allting blir så mycket bättre när vädret är på sin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela