Fluffy Molntuss

En skidresa utan skidor

Publicerad 2012-04-20 01:19:20 i Allmänt,

Vi for ju iväg då veckan innan påsk. Hej vad det gick. Med helt ny bil och fladder i högerfoten körde jag bil som aldrig förr. Riktigt kul ute på autobahn. Men oj vad fartblind man blir. Väldigt fort.

Väl nere inkvarterade vi oss i ett fyravåningshus med 10 sovrum och ett stort allrum med kök. Eftersom vi var fyra fyramannafamiljer och två tvåmannafamiljer så funkade huset väldigt bra. Kan varmt rekommenderas.

Men nu får ni förbereda er på en bildkavalkad.


Himmelrike för den som vill fotografera avlövade träds siluetter mot klarblå himmel och alptoppar, forsande vattenfall och riktigt, riktigt fin gammal akitektur.



Härliga dagar i solen.


Fantastiska vyer från en altopp ovanför Bad Gastein.


Afterski med tyska umpabumpahits och en och annan svenska/dansk variant.

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-04-20 11:32:44

Nu är jag ju ingen skidåkare och heller ingen som brukar vistas i backarna och i snösammanhang om jag kan undvika det, men här har du ju lyckats få mig att vilja vara där du är! Fina bilder och vilken stämning det verkar ha varit. Kul och tur med vädret hade ni också.



Kram.

Postat av: Martina Frick Isberg

Publicerad 2012-04-25 11:24:16

Hej!

Jag heter Martina och är Cancerfondens kontaktperson för bloggare.



Vill du hjälpa Cancerfonden att rekrytera fler månadsgivare i samband med en kampanj som vi kommer ha i maj? Till exempel genom att sprida kampanjen via din blogg?



Hör av dig till [email protected] så berättar jag mer om hur du kan hjälpa oss.



Med vänlig hälsning Martina Frick Isberg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela