Fluffy Molntuss

Proppmätt på en onsdag

Publicerad 2011-05-04 23:00:06 i Allmänt,

Det är något fel på mig. Jag har helt klart en ätstörning. Jag beter mig som ett litet utsvultet djur, som helst av allt vill äta ihjäl sig. Maten kan inte stå framför näsan på mig, för då äter jag. Fast jag är mätt.

Första onsdagen i månaden har vi och mitt gamla tjejgäng, tjejmiddag. Vi har nu hållt på i 11 ½ år. Dessa onsdagar symboliserar total mättnadskänsla för mig. Vi pratar mycket och äter ännu mer. Suck.

Nu går jag och lägger mig. Finns ingen mat där i alla fall.

Godnatt

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-05-06 08:18:43

OJ vad jag känner mig igen.....Maaaat! SIkken glädje..... för två dagar sedan skrev jag mig in i viktväktarna.....Nu jäcklar....?!.... Lite kulfaktiskt med edn stegräknare : ) Mår du ?! Saknar dig - klem Ingrid

Postat av: Annika S

Publicerad 2011-05-06 22:51:13

Mat är ljuvligt gott och ibland riktigt äckligt..iaf när man har ätit för mycket av det goda. :-)

Sköt om dig, Kram

Postat av: Siri

Publicerad 2011-05-08 18:32:44

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela