Fluffy Molntuss

Koncentrationssvårigheter

Publicerad 2011-03-14 21:00:37 i Allmänt,

Min läkare sjukskrev mig bland annat för koncentrationssvårigheter. Tyckte inte att det stämde så väldigt väl in på mig men jag lät henne hållas.

Idag var jag på SharePoint-kurs. Jo. Jag har nu insett att jag faktiskt har koncentrationssvårigheter. Det tog tid för min hjärna att ställa om och fokusera på lärande. Första timmen var jag orolig för att jag blivit dum i huvudet på något vis. Men det blev bättre.

Tack och lov har jag inga större problem. Men sånt här får en att haja till.

Kommentarer

Postat av: annika

Publicerad 2011-03-14 22:16:29

=) Puss! Jag är dum i huvudet på något vis. Du är i gott sällskap! ;)

Gött att höra att du är sjukskriven. Du behöver vila tösen. Ska vi gå och handla vårtofflor tillsammans?

Kram

Annika

Postat av: annika

Publicerad 2011-03-14 22:17:24

=) Puss! Jag är dum i huvudet på något vis. Du är i gott sällskap! ;)

Gött att höra att du är sjukskriven. Du behöver vila tösen. Ska vi gå och handla vårtofflor tillsammans?

Kram

Annika

Postat av: annika

Publicerad 2011-03-14 22:36:23

Oj två dublett kommentarer av mig.... Vad hände? Jag säger ju att jag är dum i huvudet.

Postat av: Tina

Publicerad 2011-03-15 11:12:42

Stackars sjuklingen!! Hoppas verkligen att allt släpper snart.. Jag är helt övertygad om att våren tar med sig lite frisk energi till dig! Sharepoint minsann!! Kul!! Det är det jag jobbar en hel del med nu... hade oxå behövt en kurs tror jag, kan du lära mig? Jag labbar mest själv nu... vilket alltid kan bli intressanta resultat.

Krya på dig!

Kram T

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela