Fluffy Molntuss

Äldre

Publicerad 2011-03-21 22:46:47 i Allmänt,

Så har man passat på att öka i ålder under helgen.

Hade kalas igår och blev gratulerad av mina föräldrar, min bror och brorson, lilla svägerskan och svärmor. Mysig eftermiddag.

Och fina paket fick jag minsann. Bland annat en pilatesboll. Så nu måste man börja använda den också. Det kan nog vara en bra början. Fick också mängder av böcker, både skönlitterära och kokböcker. Såna där kokböcker som är bara så härliga att bläddra i.

Min fine man hade lyssnat och handlat presenter som jag ville ha. Sånt tycker man om. Nu är det slut på borrmaskiner, färgskrivare och DVDbrännare som jag fick förr. Nu är det fina ljusstakar och kläder och nya soppskålar från GreenGate. Det börjar arta sig!

fullsize Greengate Soppskål Fay Vit
Omlottplyschgrej och en soppskål.....

Jag ska inte räkna upp alla födelsedagspresenter jag fick. Känns lite som julafton när jag var liten. Efter julklappsöppning ringde alltid min bästis och jag till varandra för att berätta om vad vi fått. Bara det var som en liten julafton i sig. Att få glädja sig tillsammans.

Annars har helgen varit lugn. Vi for runt ett varv inne i city. Lite Norrgavel, tapetaffär, Designhouse. Och lunch på Vespa som har världens godaste pasta och pizza. Mysigt att ta en liten tur sådär. Småttingarna höll sig hemma. Vi håller på och funderar på tapeter till vår fulentré. Vill att den ska bli en finentré i stället. Tankarna går mot något bladigt grönt. Målaren kommer om två veckor för att ta sig an vårt kökstak och väggar. Samtidigt ska ha få sätta tapet i vår groventré. Svårt att hitta en balans mellan fint och tåligt.

Nu är det godnatt!

Kommentarer

Postat av: Seger

Publicerad 2011-03-22 14:26:39

Du verkar ha haft en härlig födelsedag. Stort Grattis i efterskott. Fina presenter.

KRAM

Postat av: jennie

Publicerad 2011-03-23 09:14:52

tjusigt värre....vill också ha :(

:) Grattis än en gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela