Fluffy Molntuss

Tjejmiddag

Publicerad 2011-06-06 15:48:18 i Allmänt,

Vi började dessa fem dagar med att bjuda bort oss, till våra nya grannar på onsdagen och till våra barns vänner på torsdagen. Men på fredagen, då var jag, Jennie och Annelie som bjöd på tjejmiddag. Vi var hos Jennie, hon har pool. Riktig pool. Men det var ändå ingen som badade. Vi åt och åt och drack och snackade. Mycket. Härligt gäng!


Annelie och Annelie


Eva och Helena


Jennie och Veronica


Cissi


Johanna och Irene

Av någon underlig anledning lyckades jag inte få till en bild på mig själv, Åsa och Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela