Fluffy Molntuss

En kväll på stranden

Publicerad 2011-07-29 12:45:06 i Allmänt,

Vi lyckades pricka in en av få kvällar med toppenväder. Vi tar ofta en tur till stranden just på kvällstid. Sådär när alla andra har gått hem. Det är hög mysfaktor att åka dit efter en riktigt varm dag.



Vi lyckades pricka in broöppning både på ditvägen och hemvägen. Skickligt.

Vi har turen som bor nära många fina olika stränder. Den här kvällen var vi Ljunghusen.



Senare på kvällen när vi kommit hem och låg och slappade i soffan blev vi plötsligt våldgästade av fam Nyqvist. Då fick jag för mig att jag skulle blanda drinkar. Men dem, blev det inget foto på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela