Fluffy Molntuss

Vänner

Publicerad 2011-01-26 20:10:28 i Allmänt,

Tänk så mycket bättre man kan må bara av att prata med vänner.

Låg och tyckte synd om mig tidigare idag. Var sedan en runda med Jennie. Vips så fick jag lite energi. Tog tag i att rensa ut Arvids garderob, färga blekta svarta plagg och tvätta.

Sedan ringde Mari, min läkarvän. Efter det samtalet fick jag hopp och inspiration till att ta hand om min kropp. Kände mig direkt mycket piggare. Ska googla på yoga och äntligen försöka få tummen loss.

Alla andra som jag har runt mig som bryr sig. Ni är underbara. Tack för alla telefonsamtal, kommentarer på bloggen, promenader och allmänt pepp. Ni vet vem ni är!

Mina nya bloggvänner, vissa som jag aldrig träffat: Åsa, Annica, Inger, Fighter, Linda, Lisbeth och många fler och så klart: Annica, Elisabeth och Ingrid . Tack för alla kommentarer. Ni är väldigt värdefulla. 

TACK!

Kommentarer

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2011-01-26 21:21:24

Nusselipuss !!

SÅ bra att du har återfunnit lite mer energi mm !!!!

Tänker på dig

Ingrid

Postat av: annika

Publicerad 2011-01-26 23:47:26

Instämmer med den fantastiska föregående talaren!!!

Remember- You'll Never Walk Alone!!!!

Love,

Annika

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-01-27 13:35:01

Ja, och vad ska jag skriva då...? ;-)



Jag instämmer självklart med de två andra vackra kvinnorna!!



En bamsekram

Elisabeth

Postat av: Annika S

Publicerad 2011-01-27 16:04:17

Vänner är till för att stötta varandra i ur och skur, regn och solsken, glädje och sorg...jamen när som helst som man behöver eller inte behöver bli stöttad. Att bara finnas där.

Härligt att du fick lite energi tillbaka.



KRAM

Postat av: Inger

Publicerad 2011-01-31 22:39:05

Vad gullig du är och glöm inte att du är värdefull för oss också.

Postat av: Inger

Publicerad 2011-01-31 22:39:46

Vad gullig du är och glöm inte att du är värdefull för oss också.

Postat av: Inger

Publicerad 2011-01-31 22:44:51

Vad gullig du är och glöm inte att du är värdefull för oss också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela