Fluffy Molntuss

GOTT NYTT ÅR !

Publicerad 2011-01-02 15:02:05 i Allmänt,

Det nya året firades in hos familjen Gustafsson. På gångavstånd från oss.

Åt en delikat måltid och drack champagne och gott rött vin.

Var i säng klockan tre vilket blev lika med sömn fram till klockan 11 dagen efter.


Arvid och hans date. Den sköna Emma.


Martin....


Vad hände? Plötslig spratt det till i hennes kropp och hon började dansa...


Pyromanerna....

GOTT NYTT ÅR.

Må nästa år bli bättre än detta skitår som passerat.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-19 22:35:31



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela