Fluffy Molntuss

Märkligt

Publicerad 2011-02-22 23:24:39 i Bröstcancer,

Idag har jag pratat med onkologen och beklagat mig. Jag listade alla mina fysiska problem. Det blev en lång lista. Fast jag missade två grejer. Så. Nu fick de något att bita i. Min behandlingssköterska skulle ta det vidare till min doktor. Antar att hon hör av sig på ett eller annat sätt. Just nu tänker jag mest på att jag skulle vilja ha min nästa hjärtscint innan nästa veckas Herceptin.

Men det är märkligt.

Idag har nog fysiskt sett varit den bästa dagen på länge.

Har förresten satt igång med mina dagliga promenader. Jag trotsar kylan minsann. Men det är en del av grejen. Att få in frisk, kall luft i lungorna. I stället för att ställa sig på bandet på gymmet. Men oj, vad jag har dålig kondition. I går blev jag helt slut, verkligen slut. Det är som sagt något tjall med lungorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela