Fluffy Molntuss

Sådär bara en lördag

Publicerad 2011-08-21 00:23:46 i Allmänt,

Vi sitter vid köksbordet. Jag och mina småkillar. Vi pratar tjejer. Försöker tala för stora sonen att våga fråga den där tjejen som han gillat i snart tre år. Frågar lilla sonen om han gillar någon tjej (eller kille för den delen). Varvid han bestämt säger: Jag är singel". Jajamensan. Han är sex år och en obunden man.

Igår var vi på årets första kräftskiva. Det var mycket musik, sång och skratt. Underbara människor. Och nu är det lördag kväll och mannen är på konsert tillsammans med grannen och ser på den andra grannen. Komplicerat. Jag har valt att ta det lugnt. Lite film och lite surf. Håller just nu på att läsa om binjurar. Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela