Fluffy Molntuss

Österlen

Publicerad 2011-08-07 22:16:03 i Allmänt,

Vi avslutar semstern med en dagstur till Österlen. Hade förhoppning om loppisfynd. Kom hem med fyra gafflar och fyra knivar i nysilver. Inte fy skam, men var var alla de där skavda gamla möblerna som bara längtade efter en kärleksfull hand.

Lunch i Skillinge, en underbart god varmrökt lax, och sedan vimsade vi runt därifrån och till Trelleborg. Promenerade ut på Sveriges sydligaste plats och jagade mördarsniglar i ängsgräset.












Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2011-08-08 10:00:49

Vilka finfina bilder!



Kram



/Åsa

Postat av: Inger

Publicerad 2011-08-17 17:47:17

Åh, loppisar. Det måste vara något av det bästa som finns! Jag gillar också att måla och göra om, vad roligt att du också gör det! :-)

Fast jag verkar oftare handla med tanken att jag skall måla om än jag faktiskt står där med penseln i handen!

kram Inger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela