Fluffy Molntuss

Projekt Pimpa Kök

Publicerad 2011-04-04 18:33:40 i Allmänt,

Så är renoveringen i full gång. Idag är första dagen och allt är som det ska vara. Vi plockade undan i går med allt vad det innebär, packa ned porslin, ta ner hyllor och skruva bort elkontakter. Och idag kom inte målaren. Som sagt. Allt är som det ska vara.

Ringde målaren nu på kvällen. Först frågade jag om allt var ok med honom. När han sa att det var så, berättade jag för honom att han ska vara klar till på fredag. Bara så att han vet. Liksom. Vår målare är en bra kille, han har gjort nästan allt invändigt spackleri och måleri hos oss och jag har varit nöjd. Men det där med att komma när det är sagt....... Vi har en kille som ska olja golven och en kille som ska fixa snickerierna. Och de väntar liksom på sin tur.

Grrrr. Men bara lite.

Kommentarer

Postat av: annika

Publicerad 2011-04-04 21:35:45

=) Dajligt!!!!! Allt är som det ska!

Du, massor av onkolog och kardiolog kramar till dig från mig!

Puss

Annika

Postat av: annika

Publicerad 2011-04-04 21:36:52

=) Dajligt!!!!! Allt är som det ska!

Du, massor av onkolog och kardiolog kramar till dig från mig!

Puss

Annika

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-05 13:24:10

Som sagt, oväntat....

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-19 10:51:51

Åh, vad skönt att komma igång med sånt där. Vi skulle också behöva måla om, behovet är närmast skriande faktiskt. Men det är så jobbigt att plocka undan och fixa ju.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela