Fluffy Molntuss

Packar

Publicerad 2010-09-05 12:54:45 i Allmänt,

Här sitter jag och försöker få ordning på vad jag ska ha med mig till Lydiagården. Har en förmåga att alltid packa fel. För mycket, eller för lite. För kallt, eller för varmt. Jag hatar att packa.

Klockan tre blir jag hämtad. Den som kör är en mamma till en av barnen på Arvids (fd) dagis. Blir roligt att ha sällskap.

Känner mig lite sliten så det ska bli skönt att komma iväg. Har ju haft en intensiv vecka samt att jag går och oroar mig för min dåliga rygg. Mycket kvällsaktiviteter har det varit denna vecka. I onsdags var vi på Namas i Limhamn, jag och mitt tjejmiddegäng. I torsdags hade vi ju surpriseparty här hemma. I fredags var vi bortbjudna till Jessica och Fredrik och igår var vi på middag hos Martins kollega. Släng sedan på lite jobb på det...... Har varit en rolig vecka, men nu ska jag vila.

Ingen aning om det finns Internetuppkoppling på Lydiagården, om inte hör jag av mig framåt nästa helg.

Ha en underbar vecka!

Kommentarer

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-09-05 18:58:14

Hejsan,

Så kul att åka till Lydiagården (tror jag iaf). Är det något som du har sökt själv, fått bidrag till? Det verkar väldigt intressant. En bra hjälp inför "livet efter cancern".

Ha en trevlig vecka!

kram

Postat av: Lisbet

Publicerad 2010-09-05 20:06:45

Jag hoppas du får en fin vecka på Lydiagården, jag hoppas få åka dit lite senare i höst, ska ha min sista cellgiftsdos i morgon.



Hälsningar Lisbet

Postat av: Annika

Publicerad 2010-09-05 20:25:43

Njut och vila! Vi hörs när du kommer tillbaka!

Tusen kramar

Annika

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-06 10:35:35

ha så skönt och koppla av nu Toia..

kram



Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela