Fluffy Molntuss

Diplomerad coach

Publicerad 2010-09-25 12:42:08 i Allmänt,

Jomenvisst. Det är ju jag.

Har ju tagit sista biten i min coachutbilding denna veckan och idag var det dags för diplomering. Stor ångest och konstiga drömmar. Igår var det dags för tjejmiddag med mina Vellingetjejer, SKK kallas detta gäng och vi går nu in på tredje året tillsammans. Fantastiskt trevligt men ack, jag fick ju ta det lugnt och dessutom gå hem redan vid 12-tiden. Tjejmiddag är inte bra kvällen innan man ska in och "köra upp" för sitt coachdiplom. Men som sagt, det gick bra och jag fick jättebra feedback.


Här har jag ju inte riktigt lyckats med min urringning. Ser lite fattigt ut där på min högra sida. Men Jennie och Veronica blev ju fina.

Kommentarer

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-09-25 13:29:53

Grattis, vad roligt för dig! Visst är det roligt att få feedback för det är en konst att kunna ge det. Skönt att allt gick bra.

kram

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-09-25 18:11:05

Jättegrattis. Ha en lugn och avslappad helg nu!

Postat av: Karin

Publicerad 2010-09-25 19:43:26

Grattis min vän!

Tack för att vi fick låna Martin :)

Postat av: Mats

Publicerad 2010-09-29 13:11:01

GRATTIS! Lite sent kanske men ändå ett grattis. Tvivlade väl inte direkt för talets gåva finns där ju.

Tänk om man hade fått ta på sig strumpor. Tända ett ljus? Då börjar det nog brinna i omgivningen för det är fortfarande "damn hot" härnere.

Saknar er och hoppas Martin tyckte blommorna ni planterade var fina. Säkert han som valde.

Kramar från oss i söder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela