Fluffy Molntuss

Flickorna

Publicerad 2010-10-29 10:43:33 i Bröstcancer,

Förra fredagen hade jag som bekant mina kära bröstsystrar här på besök. Annika och Elisabeth heter de, om nu någon har missat det...... Underbart att lära känna nya människor av en anledning (bröstcancer) och sen inse att man vill fortsätta umgås med dem av en annan anledning (mycket annat gemensamt). Jag hoppas vi har en mycket lång vänskap framför oss som kommer fortsätta långt efter vi alla tre är friskförklarade.


Mina vackra väninnor. Ignorera fanskapet till höger bara....
Tycker det är lite trist att vi alla måste ha samma frisyr....

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-10-29 12:17:44

Ni ser jättemysiga ut alla tre.Lycka till med er fina vänskap.

Postat av: Annelie H

Publicerad 2010-10-29 14:04:52

Fanskapet syns inte, bara en liten del av skorstenen, det står en snygg brud framför.

Puss och kram

Postat av: Annika

Publicerad 2010-10-29 16:23:32

Nämen, vilka pinglor!!! Fanskapet tycker jag nog är ganska fin faktiskt!! Ja, frisyrerna då... man blir ju lite lätt schizo i sällskapet, ens spegelbilder sitter tvärsöver bordet. Å andra sidan, två spegelbilder med ös i! ;)) Tänk, jag håller med om vartenda ord du skriver!!!! Ser fram emot en lång vänskap, kära du. Såg ditt inlägg på min blogg precis- he he. Shorts över tights är en hit ;)

Tusen kramar

Annika

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-10-29 18:26:20

Jag tycker ni är skitsnygga! Och jag har faktiskt precis samma frisyr som ni har, helt frivilligt!

Postat av: Fighter

Publicerad 2010-10-30 09:21:07

Efter x antal frisyrer och klipp så har jag nu gått tillbaks till kort. Inte så kort som ni har just nu, men jag måste säga att jag kan se tillbaks på foton och tycka att jag var riktigt fin i den. Kan hända att det är för att jag har en stolthet i blicken att ha vunnit en kamp.



Ni är supervackra kvinnor! Var rädda om er vänskap.

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-30 12:20:09

Visst är det härligt och roligt att få nya vänner!! Jättefin bild på er. Själv har jag också precis samma frisyr! ;-) Har haft långt hår hela mitt liv, men måste nog ändå säga att jag trivs rätt bra i kort också.



Kram!!

Postat av: Inger

Publicerad 2010-10-30 14:55:53

Jag tycker ni är jättefina! Vackra både på utsidan, insidan och vänskapsmässigt!

Jag klarar inte av att lägga ut en bild på min blogg men bilden finns här (det var därför jag var tvungen att ta den): http://papermaze.blogspot.com/2010/10/kreativitos-3.html

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-10-30 21:29:42

Vad ni är underbara!!!

Roligt att se kortet på oss - jag saknar er båda!



Bamsekramar från mig!

Elisabeth

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-10-31 18:25:43

Vilke skitsnygga brudar! Det verkar som om vi alla har samma frisyr. :-) Ni är underbara!

kram

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-11-01 07:57:26

*Underbart!!!

Postat av: Lotta Bäckström

Publicerad 2010-11-03 07:47:07

Jag tycker ni är urmoderna med era frisyrer. Ni är mycket vackra och tänk vad ni har gått igenom, er vänskap var en bra sak som kom ur det.

Kram på dig!

Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela