Fluffy Molntuss

Träning

Publicerad 2010-11-08 14:16:11 i Allmänt,

Kom nyss hem från träningen. Jag styrketränar och går på löpband. Idag kollade jag på mitt gamla träningsschema för att se vilka vikter jag tog för ett år sedan då jag var i min gamla form. Det var ingen större skillnad! Vilket uppvaknande. Det handlar om några kg hit och dit. På löpbandet går jag lika länge som tidigare och inte riktigt i samma hastighet. Men även det är ingen jätteskillnad. Så då är jag kanske inte i så rysligt dålig form ändå? Eller. Tyvärr är det nog så att jag var i väääääldigt dålig form som frisk.

Men nu ska det bli ändring på det. Minsann!

Kommentarer

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2010-11-08 19:47:39

Grattis grattis ! Vilken otrolig kul upptäckt ! Wow !



ag är oxå nöjd med min träningsinsats- bara synd att jag nu på kvällen trycker i mig för mycket mat, två minimagnum- och choklad... Men- det positiva är ju att jag har tränat- då klarar man av extra kcal liiite bättre !

Så duktiga vi är !

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-11-09 11:02:36

Bra jobbat!

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-11-10 20:36:43

Härligt jobbat! Jag blir så avundsjuk, vill också komma igång med träning men det går inte. Det gör så ont i kroppen. Kan dessutom skylla på att jag är lite slö, har rätt långt till närmsta gym (2,5 mil)så det som blir är promenader.

Kram

Postat av: Inger

Publicerad 2010-11-19 13:33:55

Åh, vad härligt det låter! Jag blir också lite avis, min kropp fungerar inte som jag vill. Jag blir glad varje gång jag kan springa genom lägenheten till köket när jag glömt något på! Haha

Jag skall nog ut och ta en promenadrunda, det är skönt med luft och så rör jag mig lite i alla fall!

kram Inger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela