Fluffy Molntuss

Pinsam pappa

Publicerad 2010-05-30 11:57:07 i Allmänt,

Det ringer här hemma nu på morgonen. Det är Anton som undrar om Nils är hemma.

- Jodå, han sitter här och tittar på Musses klubbhus, svarar Martin.

Varvid Nils får ett sammanbrott och bestämt dementerar detta.

Min lilla kille börjar bli stor. Erkänner inte att han tittar på barnprogram. Har vax i håret. Och leker "sanning eller kånka". Och väljer då alltid kånka för då får man pussas (tjejer alltså).

Jag hinner inte med..... Tur att man har en liten 5-åring också. Han är mest skitnöjd för att han fått kalsingar med Svamp Bob på.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-05-30 19:15:10

Ja, det är helt knäppt så fort tiden går (nu låter jag som jag är 95 och gaggig...jag vet;-))

Men jag både längtar och fasar för hur det blir med två tonårstjejer i huset...



Ska vi klämma in en lunch nån dag? Jag tänkte ringa dig imorgon. Typ vid halv tio...vaken då?;-) Ska in och få herceptin 15.00



Stor kram!

Elisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela