Fluffy Molntuss

Aaaaj

Publicerad 2010-05-10 17:04:35 i Bröstcancer,

Ja, jäklar vad ont det gör i lederna på denne kroppen. Ont i höfter, ont i knän och nytt för denna gången; ont i fotlederna. Känner mig faktiskt riktigt risig, som ett töcken i huvudet, ont i kroppen och har inte ens orkat med den dagliga (och välbehövliga) duschen. Ringde Martin på jobbet och sa: Ta hand om mig!

Tur att man har en 10-årig son som så hjälpsamt alltid ställer upp. Han ringde hem från skolan och frågade om han fick ta med en kompis hem. Som svar fick han ett nej och order om att hämta sin lillebror på dagis. Inget gnäll från honom överhuvudtaget. Verkligen världens bästa son. Jag har tur.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-05-10 19:52:22

Uuuusch...jag känner med dig!! Bara en gång kvar nu!!

Har handlat i din favoritaffär, ett par byxor. Så nöjd. Träffade som hastigast Veronica. Skön tjej!



När går det över nu? Imorgon eller onsdag?

Håll ut! ;-)



Kram kram

Elisabeth

Postat av: Lotta Bäckström

Publicerad 2010-05-11 08:06:31

Stackars, stackars dig, det är gift med krut i. Mina tankar är hos dig och hejar på dig.

Kram

Lotta

Postat av: anna hansson

Publicerad 2010-05-11 08:25:11

Kämpa på!

Kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela