Fluffy Molntuss

Promenad och mer jobb

Publicerad 2010-03-03 15:43:20 i Allmänt,

Lämnade lilla älsklingen vid halv tio i morse. Sedan gick jag ut på promenad i det fantastiska vårvädret. Tänk vad tre plusgrader och sol kan göra för humöret. Tog ingen lång runda, kanske 30 min, inte heller i någon högre takt. Men herregud, vad dålig kondis jag har fått. Den var väl inte speciellt bra innan. Men nu. Ja, det blir en del att jobba med, att komma i form igen, och jag är inte ens halvvägs......

Idag har jag också fakturerat, en tillfredsställande arbetsuppgift. Fått in några små uppdrag som jag ska jobba med i morgon. Så, jag är inte helt sysslolös..... finns alltid något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela