Fluffy Molntuss

Överraskning

Publicerad 2010-03-03 22:01:01 i Allmänt,

Jaha, jag missade tjejmiddagen.

Men lite blygsamt utanför min dörr fann jag en riktig goodiebag. Det var påhittiga väninnan Tina som levererat (eller rättare sagt, hon hade skickat sin man). Tina och Jessica hade fyllt en påse med skvallertidningar, dvd-filmer, godis: olika varianter av Turkisk Peppar, djungelvrål och annat salt, en hel hög med smink, och Carolina Gynnings parfym Ego Girl. Och den är såååå god. Tur att ha kompisar i kosmetikabranschen.......

Så nu ska jag bli uppdaterad, road, sockerstinn, väldoftande och snygg.

Tack söta tjejer, jättegulligt av er!

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2010-03-04 14:53:53

Härliga vänner du har det är guld värt..

Var rädd om dig och hoppas vi kan ses snart..

Kram

EVa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela