Fluffy Molntuss

Arvid senaste påhitt

Publicerad 2010-03-25 12:55:50 i Allmänt,

Min yngsta son har ganska mycket idéer för sig. Ni som känner honom vet vilka faser han går igenom, speciellt när det gäller kläder. Han har ju nu ganska länge haft en tightsfas. Det började med mysbyxor via långkalsonger och sedan ett år tillbaks är hans favoritplagg tights. Vi håller på och tillvänjer honom med jeans, vilket går ganska bra. Sådär var annan dag.

Hans senaste påhitt sker under natten. Han somnar numera fint i sin säng iförd......nattmössa. Har varat en vecka nu. Nattmössor är ju inget som man vanligtvis finner i en garderob men Arvid vet råd. En tomteluva funkar ju precis lika bra (och vi som kommer ihåg hans tomteklädsfas förstår ju att luvan fanns nära till hands). Så, nu sover han iförd kalsingar och tomteluva. Varken mer eller mindre. Martin tyckte att det såg lite varmt ut så när han skulle titta till honom när han sov drog han bort luvan. Vid väckning morgonen efter hade den åkt på igen. Märkligt barn.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-03-25 22:49:55

Hahahaha!! Vad roligt! Jag kan riktigt se honom framför mig;-)



Hoppas formen är rätt ok. Tänkte ringa i helgen. Här har Linn fått feber....Hoppas bara det är jag som smittat henne och inte att det är nånting nytt!

Jag får hålla avstånd så länge...;-)



Stor kram och tumhållning för ok värden imorgon!

Elisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela