Fluffy Molntuss

Stranden

Publicerad 2010-07-07 23:55:28 i Allmänt,

Idag var årets första riktiga stranddag. Jag är nog ingen strandmänniska direkt men det är mysigt att sitta i en brassestol med sina kära väninnor, knattarna leker nöjt med sina vänner och det svalkar lite i blåsten. Jag lyckades också bränna mig lite, inte så farligt men är lite röd på de ställen jag inte lyckades få solskydd på. Solade i kortärmad tröja, eftersom jag inte vill exponera strålningsområdet för sol, samt av den mycket enkla anledning att jag ännu inte skaffat mig någon bikinitopp. Jag kommer att se rolig ut på strålningen i morgon, med liksom en inbyggd beige tröja på brun kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela